This WAS it!

This is it var jätte bra faktiskt. Men jag tror dock inte man kommer att gilla den om man inte är ett jätte fan av Michael Jackson. Den handlar om konserten som MJ aldrig fick göra. Jag tycker det är jätte sorligt :(
De hade planerat massor och alla hade lagt ner kropp och själ i konserten och så får de en dag reda på att MJ död!
Fatta hur det måste ha känts!

Bilden “http://www.newsday.com/polopoly_fs/1.1550958.1256648368!image/1018446272.jpg_gen/derivatives/display_600/1018446272.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.


Om du nu ska se filmen så måste du sitta kvar till slutet på filmen. Vi satt nämligen kvar och efter eftertexten kom en fin sak som jag tycker gav filmen ett syfte!
Haha, och när vi gick ut ur biografen såg vi att ngn hade lämnat en hel popcorn under ett säte. Hehe, och äckliga som vi är så tog vi den med oss XD


Kommentarer
Postat av: jenniefer

en av världens bästa filmer!! :( haha nej jag tycker att alla ska se den! det är ju bara ett måste! :O men det sorliga är att den inte kommer komma ut på dvd antagligen (gud vad jag hoppas att jag har fel!!) så därför ska jag se den på måndag i gen! :D (hahaha såg vad ni hade skrivigt på komenterar knappen nu! haha1 xD)

2009-10-30 @ 22:15:14
Postat av: jenniefer

gud va jobbigt skrev en jätte lång text och poff så var den borta... :( men det jag tänkte säga vaaar!... att den här filmen va skit bra och ett måste att se. det är därför jag ska se den på måndag igen! ^^

2009-10-30 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0