Sista praodagen! :D

Hello!
God morgon alla glada läsare! :D
Idag är det sista praodagen på Katitzi och jag hoppas verkligen att jag och Frida får någon liten present ;) Tyvärr är det mycket möjligt att vi inte får det i och med att allt i butiken är dyra märkeskläder som kostar mer än man har lärt sig räkna till XD Aja, igår kom iaf Sara förbi till butiken och hälsade på men hon var inte den ända gästen som kom. Daniel (en kille från praralell klassen) kom också in i butiken och underhöll Frida och mig. Han satt och snackade med oss i typ 3 h och det var trevligt! Den lilla butiken började mer likna Café Lava på plattan än en fin liten märkesbutik XD.

Idag kommer varken jag eller Sara kunna uppdatera särskillt mycket i och med att vi har fullt upp hela dagen. This is my day:

12:30 Vara på Katitzi och arbeta
17:00 åka till basketträningen
18:30 dra hem och duscha
19:30 Åka till Aztrid och Lille och sova där

nästa morgon:
11.00 basket match
Sen är jag fri (hoppas jag) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0