praoa på Nancy's

Oj, oj oj. Vilken dag asså! Jag kom till Café Nancy's kl 9 och det var näst intill dödstomt. Alla som var där var dem som jobbade. Dem hade helt glömt bort att jag skulle vara där och praoa (precis som jag trodde), men det löste sig.
Mina arbetsuppgifter var:

1. Torka bord/stolar
2. Ställa ut ren disk
3. Plocka in brickor
4. Servera kunderna

Det kanske låter enekelt? Tro mig, det var det inte! Jag sprang fram och tillbaka och kunderna tog aldrig slut! När det väl började lugna ner sig var klockan halv 2 och gissa om jag var hungrig? När man har arbetat intensivt från 9 till 2 så kan ni nog gissa att jag var döhungrig? Jag fick iaf välja precis vad jag ville på hela menyn och tog en skagenrörabaguete med färskpressad apelsinjuice, MUMS! XD
Personalen var ibörjan ganska irritarade på mig (trots att dem inte försökte visa det) i och med att jag till en början var ganska värelös och mest i vägen. Men när timmarna gick så började dem slappna av mer och blev faktiskt ganska trevliga...


Like my prao! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0