prao-present + mohaha

Tjenare!
Det är Astri som skriver, eller ska jag säga "den goda sidan av oss"? XD
Aja, jag sitter iaf och chillar och är nöjd med livet... Sara har disken idag så det kan liksom inte bli bättre ^^
Jag ska nog busa lite med Sara sen.. Mohaha... ;)
Jag tänkte iaf berätta om att jag fick några as snygga och sköna vantar som tack för att jag praoade på Katitzi. Dem ser dock inte så vackra ut på bilden men dem är hur mysiga som helst! ;)



Ser ni vår nya bloggdesign som Sara har fixat föresten? Lite creepy? Jag gillar det iaf! Mohaha ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

XD

Du OCKSÅ!

Nu har både du, jag och Anna sådana!

2009-10-17 @ 19:54:44
Postat av: PUSS

Mkt finare blogg nu :)

2009-10-17 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0