första praodagen! :D

Tjenare!
Idag var det min första praodag! Jag praoade på Katitzi (klädbutiken på Odengatan 24) tillsammans med Frida. Dem säljer både secondhand och kläder små-designers och det är hur mysigt som helst! Karin (ägaren) är stört skön och låter oss ta typ hur många raster som helst! XD Anledningen till att hon är så snäll kan bland annat bero på att hon är min syrras bästa kompis... Visst är det typiskt mig att behöva hjälp av min syrra för att hitta en proplats? :S. Det var iaf skitkul och jag fick klä om en skyltdocka och till och med sitta i kassan! Imorgon ska jag och Frida vara modeller för deras kollektion och det ska bli sjukt nice! ;)

Kom och hälsa på om ni har vägarna förbi. Det är alltid roligt med besök ;)!

Här är bilder när jag och Frida prövar mössor och även bild på skyltdockan och när jag sitter i kassan tsm med Karin:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0