Bye bye Mimmi :'(

Igår var det Mimmis sista dag på Vasa Real. Vi (Paula, Amanda, Frida, och jag) sörjde och valde att säga farväl till Mimmi genom en avskedsmiddag. Det blev indiskmat på någon "Lord...-resturang" på kungsholmen. Det var jätte mysigt och jag åt tills jag höll på att explodera! XD Efter maten drog vi hem till Cicki och snackade och kollade på film med hennes kompis Anna. Dock somnade jag innan filmen var slut :S, men det var sjukt roligt ändå!

Bye bye Mimmi! Hoppas du får det bra i din nya skola, vi kommer sakna dig <3

  

     

Jag, Frida och Mimmi hittade några armband på syslöjden idag som vi tog och ska ha som "minnes armband för den tiden vi spenderat tsm". Här är dem (hemska som fan) XD Mimmi: blått, Frida: rött, Jag: rosa:




Kommentarer
Postat av: mimmi

tack för en mysig kväll tjejjor ! saknar er redan !

2009-10-12 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0