40 min promenad :S

Hello!
Jag har precis vaknat och det e fett tråkigt väder här :( Man blir liksom inte så peppad på att stiga upp när det är dimmigt och regnit ute?
Idag kommer Hanna, Jennifer och Kristin hit och dem ska stanna här tills imorgon! Det ska bli så sjukt roligt! Det ända tråkiga är att i och med att pappa och Birgitta (hans tjej) jobbar så kan ingen åka och hämta upp dem vid Kolmårdens station. Detta innebär att jag och Sara måste gå dit och möta upp dem = en promenad på 40 min. Det värsta är att vi måste gå hem hela vägen med dem sen också.
Hoppas bara att det inte börjar spöregna på vägen dit, isf skulle vi få en riktigt plågsam promenad :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en sån prommenad varje dag till skolan... :P

2009-10-26 @ 11:11:06
Postat av: Anonym

snälla, lägg ner stockholmselis.blogg.se för allas bästa

2009-10-27 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0