Nya saker :D

Jag har oxå en massa plugg :/ Vi fick liksom 3 st läxor första dagen i skolan :( Jag döööör...
Sen visade det sig att den fina so uppsatsen om Islam (som jag skrivit så duktigt på lovet) inte behövdes lämnas in! Min lärare skjuter upp det "till senare" = Aldrig! Så mkt jobb i onödan -.-

Efter skolan gick Jag, Hanna, Ludde S, Ludde W, Krsitin, jenniefer, Johan, Felix och Arild till typ Götgatan där jag köpte lite fina grejer :)

Jag köpte de legginsen som Astri har på sig i inlägget nedan (149 kr) och:


En tröja, stor och mysig ^^


Smycke på Bikbok dör 79 kr!




Kommentarer
Postat av: annabergman

skitfin tröja! :)

2009-11-02 @ 21:17:23
Postat av: Martina ♥

sv; haha tack, min kompis fixade det, jag är inte så skillad på sånt. Eran är också snygg :D



Fett fin halsband xD

2009-11-05 @ 18:10:01
URL: http://martinaedwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0