Life is short...

Hello! ;)
Idag gick vi som sagt till Ungdomsmotagningen. Typ nothing new for me :P Man har ju liksom hört allt typ 1000 ggr i skolan förut? "Du måste skydda dig" "Ha inte sex om du inte vill" "Våga säga nej""onnanera hemma för att lära känna dig själv" och bla bla bla... Allt har man hört förut :/
Konstigt nog blir alla lika fnissiga varje gång dem hör det XD Patetiskt...
Aja, jag själv är ju inte så jäkla mogen så jag ska nog inte säga så mycket :P Juste, det var Luciaövning idag och allt gick super! Jag och Frida vågade till och med ta några toner! Helt fantastiskt! Det var mot alla mina förväntningar! Kanske jag vågar sjunga högt tillslut? Who kowns?

Life is short, wear high heels ;)

http://www.dgolds.com/photos/ALC6/images/005008HighHeelsWithCleats.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0