Eferlyst :O!

Efterlysning:
Vit sony ericsson 610i
                                                      
Mobilen är stulen. No more phonecalls... Det känns så tomt. Tänk på alla stackras människor som just nu, desperat försöker nå mig men inte lyckas... Ring hem säger jag bara!
Aja, nu undrar ni säkert hur det gick till?
Jo, jag glömde den i omklädningsrummet innan idrotten och när jag kom tillbaka för att leta efter den så var den spårlöst försvinnen! När man ringer på den kommer man till telefonsvararen. Någon har alltså snott mobilen och stängt av den. Det är ett stort mysterium... :/ Mamma kommer dampa men jag får väl förklara situationen så gott jag kan...
                                                         

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0