Jag i Luciatåget? :O

Bad stuff:
Oj, oj, oj. Gissa vart jag var idag? Hos psykologen :/ BIG MISSTSATAKE säger jag bara :S Typiskt mamma (som själv är psykolog) att tvinga mig att gå till en. jag höll ärligt talat på att dö när jag satt där i soffan och skulle snacka med tanten :S Jag går aldrig mer dit igen! ALDRIG! Spelar ingen roll vad mamma säger. Man ska ju må bättre av att gå till psykologen, inte sämre? :S

Good stuff:
Jag och Frida ska söka till Lucia-tåget! Haha, blev ni chockade? Grejen är den att varken jag eller Frida kan sjunga (vi sjunger som krattor, det e allmänt känt :S), men vi hade inte tänkt att sjunga heller ;) Vår plan är att bara stå bredvid någon som sjunger och mima. Man får ju högre betyg i musik om man är med i Lucia-tåget och vem vill missa den möjligheten? :D Det enda dåliga var att vi missade auditionen idag, men det är inte över än för känner jag mig och Frida rätt så lyckas vi fixa in oss ändå. Vi ska nog komma på något...



Kommentarer
Postat av: hansu

asså om du menar skolans luciatåg. Så är det ingen audition:P

2009-11-07 @ 19:01:41
URL: http://hansulicious.blogg.se/
Postat av: vivi

haha sämst

2009-11-08 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0