bitchslappade William... :S

Hello!
Ska strax dra till träningen ;) Det e play time! :D Idag skolkade jag från spanskan (dum gjort, jag vet, men jag pallade inte ha 40 minuters rast och sen spanska med en vikarie). Man gör ju liksom ändå inget när man har vikarie? Inte i vår klass iaf ;)
Juste, bitchslappaade William idag också. Haha, kanske var lite onödigt men han förtjänade det. E man jobbig och allmänt störande en längre period, åker man på en bitchslapp tillslut. :P Jag fattar inte hur andra tjejer står ut? :S Aja, imorgon ska vi dra till ungdomsmotagningen med klassen också. Haha, undra om vi blir något klokare? ;) We'll see...




Kommentarer
Postat av: kristin

Bra gjort det förtjänade han!!! Jag kanske tar modet till att göra det någon gång ;P

2009-11-11 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0